رویای عشق

dg namitonam be azizam be eshgham chizi behesh begam

joz inke                   

mimiram vasat

 

 



نظرات شما عزیزان:

A Ɍ Ϩ H Δ Ϻ
ساعت15:47---17 بهمن 1391
هروقت کسیو دوس داشتی
بهترین جمله اینه که من فقط تورو دوس دارم
ومنم میگم عشقم من فقط تورودوس دارم
ممنون که برام وقت میزاری واقعا تشکر
عالیه منوخوشحال میکنی


Hossein massomi
ساعت23:01---16 بهمن 1391
وبلاگت خیلی خوبه فقط نظر منو کم داشت که گذاشتم ! یه سری هم به من بزن چون سایت من هم تو رو کم داره ! بیا ادرستو تو سایت من ثبت کن خوشحال میشم
Massomi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,ساعت 22:40 توسط royaye eshgh| |


Power By: LoxBlog.Com